Pelaa liikkuen -vinkkipäivä Iisalmessa 1.2.2020

3.12.2019

KOULUTUS | Pelaa liikkuen vinkkipäivät

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana kokeilemme, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten näitä pelejä voi toteuttaa yhdistysten tilaisuuksissa. Esimerkkejä liikunnallisista lautapeleistä ovat mm. Kimble, Afrikan tähti, muistipeli ja ristinolla. Vinkkipäivillä tutustumme kolmeen eri peliin ja niiden sovellusmahdollisuuksiin sekä pelaamme pelejä itse. Pelit on mahdollista toteuttaa sekä yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa että ulkona.

Ennen ilmoittautumistasi koulutukseen, sovithan asiasta oman sydänyhdistyksesi kanssa.

Pelaa liikkuen vinkkipäivä toteutetaan yhteistyössä Aivoliiton, Diabetesliiton, Hengitysliiton ja Suomen Syöpäjärjestöjen kanssa.

Aika ja paikka: 1.2.2020, Yhdistystalo Vakka, Pohjolankatu 4, Iisalmi.

Kohderyhmä: Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneille jäsenille. Tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäsentilaisuuksiin.

Kesto: klo 12-15.30

Hinta: 15 € / hlö. Hinta sisältää koulutuksen, jaettavan materiaalin ja ohjelmassa mainitun kahvituksen. Sovithan oman yhdistyksesi/sydänpiirisi kanssa osallistumismaksusta ennen kuin ilmoittaudut mukaan (yleensä yhdistys maksaa koulutuksen, joskus sydänpiiri).

Lisätietoja koulutuksista antaa: järjestösuunnittelija Terhi Kvick,  Diabetesliitto, terhi.kvick@diabetes.fi, p. 050 310 6624

Ilmoittautuminen koulutuksiin:  viimeistään 15.1. tämän linkin kautta