Muista tehdä lipaskeräyksen tilitys 15.1.2019 mennessä!

18.11.2019

TOIMEKSI | Kuluvan vuoden lipaskeräyksen tilitykset tulee tehdä 15.1.2020 mennessä. Jos ette enää kuluvana vuonna tee keräyksiä, voit tehdä tilityksen vaikka heti. Tilitysohjeen löydät tästä ja myös Yhdistysnetistä. Huomoithan, että postilakon vuoksi kirjeposti kulkee huonosti ja lomakkeen perille tulo viivästyy. Suosittelemme lähettämään lomakkeen ensisijaisesti sähköpostilla.

TILITYSOHJE - TOIMI NÄIN

Vuoden 2019 keräykset tulee tilittää liitolle 15.1.2020 mennessä.

1. Toimita toteutetun lipaskeräyksellä kerätyt varat pankkiin ja talleta ne yhdistyksesi tilille.
  2. Siirrä kerätyt varat yhdistyksesi tililtä Sydänliiton tilille FI77 1574 3000 0251 87 (Nordea)
    • Laita viestikenttään: LIPASKERÄYS 2019
    • Huom! Mikäli summaa ei makseta yhdistyksen tililtä, vie avustuksen kohdistaminen aikaa ja palautus viivästyy. Varmista, että yhdistyksesi tilinumero on myös Killassa oikein.
  3. Täytä huolellisesti Sydänliitosta toimitettu tilityslomake ja palauta se Sydänliittoon allekirjoitettuna heti varojen tilityksen jälkeen.
  4. Tilityksestä tulee aina toimittaa Sydänliitolle tilityslomake, jossa käy ilmi keräyksen tuotto, keräyskohde ja toimeenpanoaika sekä lipaskeräyksen yhteyshenkilö. Jos keräystä ei ole toteutettu, merkitään lomakkeeseen tulos 0€.
  5. Lähetä tilityslomake Sydänliittoon ensisijaisesti sähköpostilla    . Sähköposti on nopein ja varmin tapa myös lomakkeiden käsittelyn kannalta.

Liitto palauttaa keräämänne summan avustuksina takaisin yhdistyksen tilille noin 2 viikon kuluessa tilityslomakkeen toimittamisesta.

Jos sinulla on kysymyksiä tilitykseen liittyen tai tarvitset tilityslomakkeen, olethan yhteydessä!
Tilityslomake on toimitettu kaikille kerääville yhdistyksille lipas- tai tarratoimituksen mukana.

Ilmoitathan tilityksen yhteydessä, aiotteko kerätä myös vuonna 2020. Uudet tarrat tulevat tilattavaksi joulukuussa.

Terveisin,

Outi Kontkanen