Loppuvuoden ajankohtaiset asiat

18.12.2019

TOIMEKSI | Vuosi on taas lopuillaan ja on aika kiittää teitä kaikkia yhdistystoimijoita upeasta vuodesta ja loistavasta sydäntyöstä mitä te olette tehneet. Tässä vielä muistutus loppuvuoden ajakohtaisista asioista.

Muutokset
Jos vuosikokouksissa tuli muutoksia yhdistyksen tietoihin tai luottamustoimiin tehkää nämä muutokset Kilta järjestelmään. Näin saamme viestit ja postit oikeisiin osoitteisiin. Luottamustoimi muutokset tehdään Kilta järjestelmässä joko kyseisen henkilön jäsenyys välilehdeltä tai sitten yhdistyksentiedoista välilehdeltä luottamustoimet.

Jäsenmaksut
Jäsenmaksut on ajettu 19.12.2019 vuodelle 2020 ja ne postitetaan kaikille jäsenille Sydän-lehden numero 1 etuliitteessä. Uudet jäsenet jotka ovat liittyneet vuoden lopussa 19.12.2019 jälkeen tai alkuvuodesta 2020 tulevat saamaan jäsenmaksut ja -kortit kirjepostitse. Sydän-lehti numero 1 ilmestyy 27.1.2020. Lisätietoja jäsenmaksusta ja maksutavoista löytyy verkkosivuiltamme. Lue lisää täältä.

Vuoden 2019 jäsenmäärä
Jäsenmääriä ei tarvitse erikseen ilmoittaa liitolle tai piirille, koska tämän löytyvät Kilta järjestelmästä. Virallisiin jäsenmääriin lasketaan mukaan kaikki kyseisen vuoden jäsenmaksunsa maksaneet jäsenet. Kyseisen tiedon löydät Kilta järjestelmästä kohdasta raportit, talousraportit, laskutettujen ja maksettujen jäsenmäärät jäsenlajeittain ja yhdistyksittäin.

Tapahtumat
Muistattehan merkitä kaikki yhdistyksen tapahtumat Kilta järjestelmään ja tätä kautta ne tulevat verkkosivuille tapahtumakalenteriin. Näin jäsenet sekä potentiaaliset uudet jäsenet löytävät tiedon yhdistyksen tapahtumista ja osaavat tulla mukaan toimintaan.
Killan kautta voit ilmoittaa yksittäisistä tapahtumista myös Sydän-lehden tapahtumakalenterissa, josta löydät tarkempia tietoja yhdistysnetistä.
Tapahtumiin jotka lisätty verkkosivuille voit ottaa ilmoittautumisia vastaan sähköisesti joita hallitaan Killan kautta. Lisää tapahtumista ja ilmoittautumis mahdollisuudesta voit lukea viime kuun järjestötiedotteesta Kilta järjestelmä ja tapahtumat .