Liikkuva yhdistys -Hyvä yhdistys -hankkeesta ideoita sydänyhdistyksille

16.4.2019

TOIMEKSI| Liikkuva yhdistys- Hyvä yhdistys -hanke päättyi 31.3.2019. Lämmin kiitos kaikille sydänyhdistyksien aktiiville, jotka olivat mukana rakentamassa työkaluja yhdistysliikunnan kehittämiseksi.

Hankkeen tiimoilta sydänyhteisöön jäi elämään yhdistysliikunnan itsearvioinnin työkalu. Sen hyödyntäminen nostaa esille ja puheeseen erilaisia liikuntaan liittyviä asioita ja pieniä tai isompia kehittämisideoita yhdistyksen oman valinnan mukaan. Yhdistyksien aktiiveista koostuvan Liikkuva yhdistys -valmentajaverkoston jäsenet auttavat muita yhdistyksiä yhdistysliikunnan itsearvioinnin käynnistämisessä.

Kaikki itsearviointiin liittyvä materiaalia löytyy Yhdistysnetistä ja tukea saa annukka.alalapappila@sydanliitto.fi, p. 040 502 9091

Yhdistys voi halutessaan kutsua Liikkuva yhdistys -valmentajan vieraaksi, soittaa tai lähettää hänelle sähköpostia itsearvioinnin aloittamisen tueksi. Valmentajien yhteystiedot löytyvät omasta Sydänpiiristä.

Kohderyhmät Yhdistystoimijat