Kilta-järjestelmä ja tapahtumat

18.11.2019

TOIMEKSI |  Toivomme että yhdistykset hyödyntäisivät Kilta järjestelmässä olevaa tapahtumakalenteria eli kirjaisivat tänne kaikki tapahtumansa. Näin saamme tapahtumista toietoa kentälle niin jo olemassa oleville kuin mahdollisille potenttiaalisille uusille jäsenille.
Tässä hyötyjä mitä yhdistykset saavat, kun tapahumat ovat kirjattu Kilta järjestelmään.

• Tapahtumat tulevat näkyviin yhdistyksen omaan tapahtumakalenteriin verkkosivuille sekä lisäksi piirien ja liiton tapahtumakalentereihin
  • Tapahtuman saa lisättyä Sydän-lehdessä olevaan tapahtumakalenteriin. Tämä koskee vain yksittäisiä tapahtumia
  • Yhdistys pystyy ottamaan Killasta erilaisia raportteja tapahtumista ja täten seurata kuinka paljon tapahtumia on järjestetty ja jatkossa voi myös seurata tapahtumiin osallistujia
  • Uutena toimintona tapahtumiin voi myös ottaa ilmoittautumisia vastaan osallistujilta verkkosivujen tapahtumakalenterin kautta

Tapahtumiin ilmoittautuminen pikaohje:

Kiltaan tapahtumaosioon tullut mahdollisuus ottaa verkosivujen kautta ilmoittautumisia vastaan. Käykää kaikki tutustumassa uuteen ominaisuuteen. Voitte vaikka tehdä testi tapahtuman jonka sitten voi poistaa, kun sitä ei enää tarvitse ja näin pääsette tutustumaan itse lomakkeeseen. Kilta järjestelmään laitetaan asiasta tarkempi opastus kuvakaappauksien kera kohtaan ohjeet.

1.) tee tapahtuma Kiltaan samalla tapaa kuin aikaisemmin

2.) lisäät täpän kohtaan näytetään ilmoittautumislinkki tapahtumakalenterissa

samoin voit lisätä rajoitukset kuinka monta osallistujaa mahtuu mukaan sekä otetaanko mahdollisia varasijalle ilmoittautumisia

3.) tallennat tapahtuman jolloin se menee liittymislinkin kera verkkosivuille

4.) henkilöt jotka ilmoittautuvat tapahtumaan tulevat sitten näkymään tapahtumiin uudelle välilehdelle kotisivujen kautta ilmoittautuneet. Jos henkilö on jo jäsen ja hän on laittanut liittymisen yhteydessä tietoihinsa oikean jäsennumeron löytää ohjelma henkilön ja ehdoittaa, että tälle lisätään osallistumistatus joka sitten näkyy henkilöntiedoissa Killassa jäsenyys välilehden alta.

5.) Voit tarkastella Killasta itse tapahtuman kohdasta keitä tapahtumaan on merkitty osallisujiksi ja voit tarvittaessa vaihtaa osallistumisstatuksia

6.) raporteista voit ottaa tapahtumista ja niihin osallistujista erilaisia raportteja

7.) poimintaa voit hyödyntää siten, että pystyt kontaktoimaan tapahtumiin osallistujia ja vaikka lähettää ennakkoon tulevista vastaavista tapahtumista markinointi postia

Lisätietoja Kilta järjetelmästä löydät yhdistysnetistä.

Kohderyhmät Yhdistystoimijat