Haasta kuntasi Sydänmerkki-aterian tarjoajaksi paikallistiedotuksella

20.11.2019

TOIMEKSI | Marraskuun paikallisviestintään tarjoamallamme materiaalilla on nyt mahdollisuus haastaa omaa kuntaa Sydänmerkki-aterioiden tarjoajaksi. Sydänmerkin tuotepäällikön Mari Ollin kirjoitus avaa, miten kunnat voivat saada merkittäviä säästöjä tarjoamalla terveellisempää ruokaa ruokapalveluissaan. Samalla se nostaa esiin Sydänmerkki-aterian etuja sekä tahoja, jotka sen ovat jo valinneet.

Hyödynnä kirjoitusta ja lähesty sillä paikallismediaasi. Paikallismedian tehtävä on nostaa tärkeitä ja kuntalaisia koskettavia asioita julkiseen keskusteluun. Terveellinen ruoka kuntien ruokapalveluiden tarjoamana on aiheena ajankohtaisempi kuin koskaan ympäristövaikutusten kytkeytyessä osaksi keskustelua. Kysy paikallismedian kanssa yhteistyössä, miten asian laita on omassa kunnassasi.

Asiantuntijakirjoituksen voit ladata mediapankista paikallisviestinnän/marraskuun kansiosta.
Salasana: Sydänyhteisö1

Vinkki! Lataa Word-tiedosto koneellesi painamalla symbolia, jossa on pilvestä alaspäin osoittava nuoli. Kopioi teksti sähköpostiviestiisi ja sen loppuosan voit muotoilla haastamaan nimenomaan omaa kuntaanne nimellä. Lehtien toimitukset eivät halua tekstejä liitetiedostoina, vaan sähköpostiviestin tekstikenttään syötettynä.

Onnea vaikutustyöhön!

Kohderyhmät Yhdistystoimijat