Elämäni eläkevuodet -valmentajakoulutus kevätkausi 2020

18.11.2019

KOULUTUS | Elämäni eläkevuodet -valmentajakoulutukset keväällä 2020.

Sinustako vapaaehtoinen eläkevalmentaja? Lue lisää eläkevalmennuksesta ja tutustu koulutuspäivien ohjelmaan.

Aika ja paikka

9.-10.1.2020      Pori - viimeinen ilmoittautumispäivä 20.12.

23.-24.1.2020    Lappeenranta - viimeinen ilmoittautumispäivä 10.1.

2.-3.4.2020        Virrat - viimeinen ilmoittautumispäivä 20.3.

23.-24.4.2020    Kajaani - viimeinen ilmoittautumispäivä 10.4..

Koulutuksen tavoite Valmentajakoulutuksen tavoitteena on perustaa sydänyhdistyksiin vapaaehtoisten vertaisvalmentajien luotsaamia Elämäni eläkevuodet -valmennusryhmiä. Koulutuksesta saat valmiudet ohjata valmennusryhmää.

Kohderyhmä Etsimme Elämäni eläkevuodet -valmentajakoulutukseen vapaaehtoisia valmentajapareja. Jos olet jo eläkkeellä ja olet kiinnostunut ihmisten kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista sekä innostunut vetämään omaa valmennusryhmää, olet etsimämme henkilö. Sovi koulutukseen ilmoittautumisesta ja Elämäni eläkevuodet -valmennusryhmän perustamisesta paikkakuntasi sydänyhdistyksen kanssa

Koulutuksen kesto 2 päivää.

Koulutuksen kustannukset Koulutus on maksuton. Koulutukseen kuuluu koulutuspäivien ohjelma,  kahvitarjoilut, valmennusryhmän materiaalit ja Ikäinstituutin tuki ryhmän perustamisessa. Sydänliitto korvaa sydänyhdistykselle koulutukseen osallistumisesta mahdollisesti aiheutuvat matka-, majoitus- ja lounaskustannukset. Muut ruokailut ovat omakustanteisia. Mahdolliset matka- ja majoituskustannukset korvataan halvimman vaihtoehdon mukaan.

Lisätietoja koulutuksista antaa Saini Suutari, Ikäinstituutti, p. 040 526 2298,

Elämäni eläkevuodet -valmentajakoulutukset löytyvät Koulutuskalenterista.