Vierailu Sydänliitossa

Tervetuloa Sydänliittoon! Toimistomme sijaitsee Oltermannikeskuksessa Helsingin Oulunkylässä osoitteessa Oltermannintie 8. Alueella on rajoitetusti paikoitustilaa, mutta liikenneyhteydet julkisilla kulkuvälineillä ovat hyvät. Bussit 64 ja 69 pysähtyvät muutaman sadan metrin päässä ja paikallisjunat Käpylän asemalla.

Ilmoittautuminen

Saavuttuasi Oltermannikeskukseen ilmoittaudu ala-aulan vastaanottoautomaatilla. Valitse automaatin kuvaruudulta ensin kohde, johon olet tulossa vierailulle ja kirjoita sitten nimesi. Valitse lopuksi vierailusi isäntä tai emäntä. Kun olet näin ilmoittautunut, jää odottamaan. Vastaanottajasi saa tiedon saapumisestasi ja tulee noutamaan sinut aulasta.

Rekisteriseloste

Henkilötietolaki (523/1999) 10 §

Rekisterin pitäjä

Suomen Sydänliitto ry

Oltermannintie 8

Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

Harriet Sirén, palveluassistentti

Rekisterin nimi

RespaManager, vierailijarekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Vierailijarekisterin pääkäyttötarkoitus on ilmoittaa vierailun vastaanottajalle vieraan saapumisesta. Henkilötietoja kerätään vastaanottoilmoitusta varten.

Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin kerätään valokuva vierailijasta ja vieraan nimi. Vieras voi vapaaehtoisesti antaa lisäksi puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitteensa sekä työnantajansa nimen.

Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin tiedot saadaan vierailijalta itseltään tämän ilmoittautuessa automaatilla. Vierailun vastaanottaja voi myös tallentaa vierailijan tiedot rekisteriin ennen vierailua ilmoittautumisen nopeuttamiseksi.

Henkilötietojen käsittely

Henkilötietoja säilytetään vain vierailun ajan ja kuukausi vierailun päättymisestä. Vanhentuneet ja tarpeettomat tiedot poistetaan kuukauden kuluttua vierailusta. Henkilötietoja ei arkistoida.