Viestintä ja varainhankinta

Verkkosivut

Kysymyksiin yhdistysten verkkosivuista vastaavat järjestötiedottaja Cecilia Bergström, 050 3855 811, cecilia.bergstrom@sydanliitto.fi ja järjestösihteeri Tiina Vuorinen, 050 558 1177, tiina.vuorinen@sydanliitto.fi.

Siirry verkkosivujen verkkokurssiin.

Voit myös ladata koneellesi verkkosivuohjeet ja ohjeet verkkosivuille tulevien tietojen hallinnointiin Killassa. Lataa tiedosto painamalla linkkiä ja sitten Download-nappia sivun oikeassa yläkulmassa.

Sähköpostiosoitteet yhdistysten käyttöön

Yhdistyksillä on nyt mahdollisuus ottaa käyttöön @sydan.fi-päätteinen sähköpostiosoite. Osoitetta ei saa henkilökohtaisena, vaan ainoastaan yhdistyksen nimellä. Nimien pitämiseksi riittävän lyhyinä suosittelemme muotoa kaupunki@sydan.fi. Poikkeavien yhdistysten nimien kanssa keskustelemme mielellämme sopivasta osoitteesta kanssanne.

Sähköpostia luetaan omalla internet-selaimella. Ohjelmistoja ei siis tarvitse asentaa koneelle ja sähköpostit voi lukea mistä vain. Sähköpostit kuuluvat Sydänliiton Office 365 -lisenssiin. Sähköpostin käyttöön ei tarjota Sydänliitosta käyttötukea eikä koulutusta. Tuen ja opetusvideoita löytää Microsoftin sivuilta, office.microsoft.com

Sähköpostin käyttöönottoon liittyen voit olla yhteydessä Tiina Vuoriseen, tiina.vuorinen@sydanliitto.fi tai 09 7527 5221.