Liity jäseneksi

Jäsenyydestä on iloa ja etua. Liittymällä sydänyhdistyksen jäseneksi saat monipuolisia jäsenetuja ja mahdollisuuden osallistua sydänyhteisön toimintaan. Samalla tuet tärkeää sydäntyötä, jolla edistetään sydänterveyttä, ehkäistään sydänsairauksia ja tuetaan sairastuneita.

Täytä liittymislomake

Jäseneksi liittyessäsi liityt paikalliseen sydänyhdistykseen, joka on osa alueellisti toimivaa sydänpiiriä. Vaihtoehtoisesti voit liittyä jäseneksi johonkin kolmesta valtakunnallisesta yhdistykseen. Sydänpiirit ja valtakunnalliset yhdistykset kuuluvat Suomen Sydänliittoon.

Hyödyt Sydänyhdistyksen ja sitä kautta Sydänliiton jäsenyydestä monin tavoin

Sydänyhdistykset järjestävät paljon erilaista toimintaa voimavarojensa mukaan omilla paikkakunnillaan, tarjoavat paikallisia jäsenetuja, mahdollisuuden kokemusten jakamiseen sekä antavat vertaistukea. Osallistumalla yhdistysten toimintaan voit löytää uusia sydänystäviä. Yhdistysten toiminnasta saat lisätietoja niiden verkkosivuilta

Jäsenenä voit myös hyödyntää sydänyhteisön monipuolisia jäsenetuja.

Jäsenmaksu

Sydänyhdistyksestä riippuen jäsenmaksu on 13-26 euroa. Moniin yhdistyksiin voi liittyä myös kannatusjäseneksi tai yritysjäseneksi. Tarkemmat tiedot jäsenmaksun suuruudesta saat oman yhdistyksesi verkkosivuilta, yhteyshenkilöiltä tai Sydänliiton jäsenpalvelusta.

Jäseneksi voit liittyä sähköisellä lomakkeella verkkosivuiltamme. Ennen liittymistä lomakkeelta selviää myös jäsenmaksun suuruus. Jäsenmaksun voit maksaa liittymisen yhteydessä verkkomaksuna tai myöhemmin laskulla. Jäsenmaksulasku postitetaan kahden viikon kuluessa liittymisestä.

Loppuvuodesta 1.10.-31.12. liittyneiltä uusilta jäseniltä ei veloiteta jäsenmaksua kuluvalta vuodelta. Saat jäsenmaksulaskusi Sydän-lehden ensimmäisen numeron yhteydessä tammi-helmikuun vaihteessa.

Liittymislomake

Täytä liittymislomakke tästä.

Täytäthän vähintään kaikki *tähdellä merkityt pakoliset kohdat. Muista lopuksi tallentaa tiedot. Huomaathan, että liittymislomake koostuu kahdesta eri osiosta: henkilö- ja yhteystiedot sekä jäsenyystiedot. Olet onnistuneesti täyttänyt lomakkeen, kun saat lopuksi kiitosviestin jäseneksi liittymisestä.

Kohderyhmät JäsenetPotilaat