Kiitos tuestasi naisten sydänterveyden edistämisessä

Sydänsairaudet ovat naisten yleisin kuolinsyy Suomessa. Sydämen sairaudet ovat yleisiä myös nuorten naisten keskuudessa. Kyse ei siis ole vain eläkeikäisten vaivoista, vaan työikäisten, elämänsä parhaita vuosia elävien naisten terveydestä. Joka vuosi 10 000 suomalaista naista kuolee sydänsairauksiin.

Keskiviikkona 15.6.2016 huulet punattiin naisten sydänterveyden edistämiseksi. Facebook-tapahtumassa jaettiin yli 1200 kuvaa punatuista huulista ja tapahtuma tavoitti lähes 20 000 Facebook-käyttäjää. Kiitos osallistumisesta!

Huulipunavallankumouksen avulla Sydänliitto haluaa tuoda naisten sydänterveyden edistämistä näkyväksi ja kannustaa naisia pitämään huolen oman sydämensä hyvinvoinnista. Ole mukana tärkeässä työssämme ja vaikuta naisten sydänterveyteen tukemalla toimintaamme. Kampanjan aikana, 7.6.-14.8.2016, tehdyt puhelin-, tekstiviesti- ja verkkolahjoitukset käytetään naisten sydänterveyden edistämiseen. Kiitos lahjoituksestasi.

Rahankeräyksen toimeenpanon lupanumero on POL-2014-13662. Lupa on voimassa 20.1.2015-31.12.2016 kaikkialla Suomessa Ahvenanmaata lukuun ottamatta.