Lahjoitukset

Tee tärkeä lahjoitus sydäntyön hyväksi. Sydän tekee hyvää, sinun avullasi.

Sydänliitto tarvitsee toimintansa tueksi sekä yksityishenkilöiden että yritysten apua. Tustustu varainhankintaamme ja löydä oma tapasi tukea sydämen hyvinvointia. Lahjoitukset ohjataan sydänterveyden edistämiseen sekä sairastuneiden tukemiseen ja hoidon ja kuntouksen parantamiseen.

Lahjoita verkossa

Tee lahjoitus verkkosivuillamme valitsemallesi summalle.

Lahjoita tekstiviestillä

Lähetä alla olevista vaihtoehdoista valitsemasi tesktiviesti numeroon 16303 ja lahjoitat suluissa mainitun summan. Tekstiviestin hinta veloitetaan puhelinlaskusi yhteydessä.

• 5E SYDÄN (hinta 5 €)
  • 10E SYDÄN (hinta 10 €)
  • 20E SYDÄN (hinta 20 €)

Soita puhelimella

Voit antaa tukesi soittamalla numeroon 0600 16111. Yhden puhelun hinta on 10,26 € + pvm.

Tililahjoitukset

Lahjoituksen voit tehdä suoraan Sydänliiton tilille.

Pankki IBAN BIC
Nordea FI25 1574 3000 0251 53 NDEAFIHH
Sampo FI14 8000 1900 0597 92 DABAFIHH
Osuuspankki FI25 5789 5420 0342 87 OKOYFIHH
Aktia FI19 4055 1120 0439 83 HELSFIHH
Ulkomailta tulevat lahjoitukset
Nordea Bank FI25 157 430 000 251 53 NDEAFIHH

Merkkipäivälahjoitus

Onko sinulla tai läheiselläsi tulossa tärkeä merkkipäivä?

Tee merkkipäiväkeräys ja pyydä onnittelijoita osoittamaan merkkipäivämuistamiset sydäntyön hyväksi.  Lahjoitukset käytetään sydänterveyden edistämiseen sekä sairastuneiden hoidon ja kuntoutuksen parantamiseen. Voimme lähettää tiedon onnittelijoista sekä lahjoitussummasta, kun olet etukäteen ilmoittanut meille keräyksestä.

Lisätietoja merkkipäivälahjoituksesta antaa Outi Kontkanen.

Muistokeräys läheisesi muistolle

Muistokeräys on kaunis tapa kunnioittaa edesmenneen läheisen muistoa. Lahjoitukset käytetään sydänterveyden edistämiseen sekä sairastuneiden hoidon ja kuntoutuksen parantamiseen. Muistokeräyksen lahjoituskohteen voitte myös itse tarkentaa. Kerro meille keräyksestä ja toimitamme teille keräyksen jälkeen kerätyn summan ja tiedot keräykseen osallistuneista.

Lisätietoja muistokeräyksestä antaa Outi Kontkanen.

Yritysyhteistyö - yhdessä sydämen asialla.

Etsittekö yrityksessänne luotettavaa yhteistyökumppania lahjoituskohteeksi? Sydäntyö on eettisesti kestävä tuen kohde. Yhteistyökumppanina yrityksenne on mukana edistämässä suomalaista kansanterveyttä sekä sairastuneiden hoidon ja kuntoutuksen parantamista. Kysy lisää yritysyhteistyöstä ja sydäntyön tukemisesta. Yhteyshenkilö yrityssopimuksissa on Eeva Hietalahti.

Rahankeräyksen toimeenpanon lupanumero 20.1.2015-31.12.2016: POL-2014-13662.
Keräyslupa on voimassa koko Suomessa lukuun ottamatta Ahvenanmaata.