Sydän tekee hyvää -arpajaiset

Sydän tekee hyvää -arpajaiset ovat käynnistyneet. Arpajaisten päävoittona on upouusi Ford Fiesta -henkilöauto.

Tule mukaan arpajaisiin!

Perinteiset paperiarvat on lähetetty vastaanottajille 29.8.2016. Jos et saanut paperiarpoja postissa, osta nettiarpoja osoitteesta sydän.fi/arpa tai tilaa paperiset arvat sähköpostilla arpa@sydanliitto.fi tai puhelimella 09 7527 5247. Voittoja on tänä vuonna peräti 70 000 kappaletta. Tutustu tarkemmin arpajaisten voittoluetteloon

Ostamalla arvan tuet Sydänliiton monipuolista työtä.

Hetkenä, jolloin itse on epävarma, oikeanlaisen tiedon saaminen on erityisen tärkeää. Diagnoosi sydänsairaudesta pysäyttää ja tiedon tarve on suuri. Kanaviemme kautta moni sairastunut saa tukea ja apua sairauden kanssa elämiseen. Kehitämme jatkuvasti erilaisia palveluja tavoittamaan sairastuneita yhä paremmin – niin verkossa kuin kasvokkain.

Tarvitsemme apuasi näiden ja muiden terveyttä edistävien palveluidemme kehittämiseen ja ylläpitoon.

Moni sairauksista olisi ennaltaehkäistävissä elintapojen muutoksella. Sydänliitto antaa tietoa sydänterveydestä ja innostaa ihmisiä tekemään muutoksia elintavoissaan. Verkkopalveluissamme sekä erilaisissa tapahtumissa tavoitamme satoja tuhansia ihmisiä kuukausittain.

Sydänliiton Sydän tekee hyvää -arpajaiset ovat mainio tapa auttaa.

Haluatko lunastaa paperiarvoista saamasi voiton? Tee se kätevästi verkosta.

Keräyslupa RA/2016/322 on voimassa 15.8.2016-31.1.2017 kaikkialla Suomessa lukuun ottamatta Ahvenanmaata.

Tiedoksi

Osassa tilisiirtokirjeitä on ollut väärä viitenumero. Vastaanottajille on lähetetty uusi tilisiirtokirjeen postissa.

Postningen av Hjärtat gör gott -lotterna har inletts. Tyvärr hade felaktigt referensnummer tryckts på en del av giroblanketterna. Vi har skickat nya giroblanketter med ett fungerande referensnummer.