Alueilla tapahtuu

Helsinki-Uusimaa

Perinteiset viikkokahvit jatkuvat edelleen Cafe Bulevardissa Itäkeskuksessa tiistaisin klo 13.00.  Lisätietoja tarvittaessa Tapio Vesalalta, puh.  0400012870

Naisten Sykkyrä-ryhmän

Sykkyrä-tapaamisiin ovat tervetulleita kaikki naissiirrokkaat. Olemme kokoontuneet jo 10 vuoden ajan Meilahden sairaalan tiloissa ja mukana on meitä ollut varsinkin lähisedulla asuvia sekä myös kauempaakin tulleita, erityisesti tapaamispäivänämme Meikussa hoidossa tai tutkimuksissa olevia naisia. Olemme päättäneet kokoontua syys- sekä kevätkaudella molemmilla 2 kertaa, paikan ja ajat vahvistamme myöhemmin kesällä.

Tervetulleita ovat kaikki naissiirrokkaat.

Petankkitreenit

Ulkotreenit alkavat kesätauon jälkeen jälleen 6.8.2017 lähtien sunnuntaisin klo 16-18 Helsingissä Taivallahden kentällä Hesperinkatujen välissä.

Syksyn treenit alkavat 8.10.2017 sunnuntaisin klo 16- 18 Helsinki Petanquen hallilla, Tallikatu 34 (Pasilan ratapihan vanhat veturihallit). Viimeinen syyskauden treenikerta on 10.12.2017. Ei kausimaksua.

Treenit ovat yhteiset Uudenmaan maksa- ja munuaisyhdistyksen kanssa. Uudetkin harrastajat; tulkaa ihmeessä kokeilemaan! Aikaisempaa kokemusta ei tarvita!!  Lisätietoja: Esko Sohlolta puh. 045-278 4055 tai eskosohlo(at)hotmail.com.

Espoon Tapiot elinsiirron saaneiden valmennusryhmä "Ellit" kokoontuu Leppävaaran Stadionilla tiistaisin klo 17-18.30 ja torstaisin klo 18-19:30 10.8.2017 saakka.   Kaikki halukkaat ovat tervetulleita, myös vaikka olisit aloitteleva urheilija. Lisätietoja Harri Lammilta, puh. 041 510 8018 tai harri(at)mi.fi.

Ylimenokauden jälkeen lokakuun 2017 alussa siirrytään jälleen sisätiloihin. Tästä ilmoitetaan myöhemmin.

Etelä-Karjala

Liikunta-ja virkistyspäivä pidettiin Imatralla 26.5. Puheenjohtaja Sari Männikkö oli mukana, osallistujia oli yhteensä 15 henkeä.

Jatkuvaa toimintaa: talvella keilaamista kerran viikossa torstaisin klo 11 Lappeenrannan keilahallissa.  Kesällä torstaisin samaan aikaan frisbee-golfia Imatran uimahallin viereisellä frisbee-radalla klo 11. Kuukausikokous kuukauden ensimmäinen maanantai klo 14-15 Lappeenrannassa Harapaisentiellä Leipomon kahvilassa.

Kesätauko heinä-elokuussa.  Seuraavan kerran syyskuussa.

Mahdollisesti onkikilpailut vielä elokuussa ja pikkujoulut sitten marras/joulukuussa.

Tarkemmat tiedot Erkki Mäkinen puh. 044-3040153 tai erkki.makinen52@luukku.com

Keski-Suomi

Kokoonnumme kunkin kk:n ensimmäisenä torstaina Jyväskylän kansalaistoiminnankeskus MATARAssa, Matarakatu 6, sisääntuloaulan kokoustila SAUNIOssa.

Kesäkuun päivät sovitaan erikseen.

Lisätietoja Jari Laurénilta 044-374 2671.

Pirkanmaa

Meitä pirkanmaalaisia syke -jäseniä on reilu 20 siirrokasta. Kokoonnumme puolisoiden kanssa viikottain perjantaisin Nokian Liikuntamaailman kuntosalilla (Härkitie 2-4, 2. krs.) noin kymmenen pintaan. Noin tunnin kuntosaliharjoittelun siirrymme saunan kautta seurustelemaan Katajan kahvilaan (noin 11.30 - 12.30). Kahvilan osoite Välitie 19, Nokia.Osallistujia yleensä 10-15 jäsentä, kesä-elokuu taukoa.

Joskus muutakin ohjelmaa (teatteria, ruokailua, risteilyä), mutta tällä hetkellä ei sovittuja tapaamisia.

Tarvittaessa voi olla minuun yhteydessä (esim. kuntosalikorttien osalta). Tervetuloa kuntoilemaan ja kahvittelemaan vanhat ja etenkin uudet sykeläiset.

Lisätiedot Markku Suominen, p. 050-585 2399.

Keski-Pohjanmaa

Meillä on tapaamiset 3:n kuukauden välein, samana päivänä kun sydänsiirrokkailla on kontrollikäynti sairaalassa.

Tänä vuonna ollaan pidetty tapaamiset Keski-Pohjanmaan sairaalan tiloissa ja meitä on ollut n 15 henkilöä (siirrokaita, omaisia, siirtoa odottavia sekä keuhko- ja sydänsairaat), Sairaalan henkilökunnasta (sydän- ja keuhko-osastolta) on kanssa pyydetty mukaan.

Edellinen tapaaminen oli 8.6 ja silloin oli pj Sari Männikkö meitä tapaamassa :). Seuraavan tapaamisen ajankohtaa ei ole syksylle vielä päätetty

Lisätietoja tarvittaessa Åsa Semskar  050 594 7565 .

Satakunta

Aluetapaaminen oli viimeksi tiistaina 16.5.2017 klo 13.00, Lounashuone Sininen Keittiö, Mikkolantie 14, Pori.

Tervetuloa mukaan.

Lisätietoja Simolta numerosta 0400-455 460.

Keski- ja Etelä-Savo

Alueen toiminta on jatkunut noin 5 vuoden ajan .Olemme kokoontuneet Varkaudessa kuukausitapaamisten merkeissä sekä yhteisten teatteriesitysten ja luonaiden merkeissä. Viimeisen vuoden aikana olemme käyneet yhdessä teatterissa sekä joulu- ja kevätluonaalla.

Kokoontumisia on ollut kerran kuukaudessa ja syksyllä 2017 aloitamme 6.9.2017 klo 14 Ravintola Amandassa ja sen jälkeen joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko.

Toukokuussa aloitimme harjoitukset petanquessa ja syksyllä jatkamme. Heinäkuussa menemme joukolla kesäteatteriin Varkaudessa.

Lisätietoja saa Seppo Solehmaiselta 0400-189 047.

Kymeenlaakso

Kymenlaakson alue käsittää Kotka-, Kouvola-, Hamina-alueen, jossa meillä on siirrokkaita n.10, muutama kussakin kaupungissa.

Kotkassa tapaamme 2-4 kertaa vuodessa kahvittelun merkeissä, ilmoitamme näistä tapaamisista hyvissä ajoin täällä nettisivuilla

Lisätietoja saat Pertti Salmiselta, 0400-126303

Varsinais-Suomi

Alueella on Karpaloitten kanssa yhdessä tapahtumia, tapaamisia on ollut vuosittain 3 kevätkaudella ja 3 syyskaudella.

Tänä keväänä meillä oli lounastapaaminen Tammikuun 2. päivä idyllisessä Tuorlan majatalossa jossa toimii samalla tilalla Livian maatalousoppilaitos. 16. maaliskuuta kokoonnuimme Sydänpiirin tiloihin, jossa esitelmöijä kertoi monipuolisesti yrteistä ja niiden terveysvaikutuksista - muista, että siirrokkaiden tulee ottaa selvää  mahdollisisista yhteisvaikutuksista lääkityksen suhteen. Maaliskuun 30. päivä kävimme tutustumassa Turun yliopiston kasvitieteelliseen puutarhaan Ruissalossa.

Syksyn tapahtumista ei lyöty vielä mitään lukkoon, mutta alustavasti on sovittu tutustuttavan Salossa olevan Vanhan veturitallin näyttelytarjontaan - ajankohdan ilmoitamme myöhemmin.

Lisätietoja antaa Sakari Ruotsalainen, 0400-459299

Muiden alueiden osalta voit tarkistaa oman alueesi vastaavalta mitä toimintaa alueellasi on - yhteystiedot löydät täältä.