Saiman tupa

Saiman tupa on vuokratavissa jäsenille kesällä 2017 ajalla 1.6-30.9.2017. Tupaan on tehty pieniä remontteja ja kuisti on korjattu.

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat edut käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä

Maalaisidylli Eväjärven maisemissa vuokrattavissa jäsenille

Hallissa, Eväjärven maisemissa, löytyy ihana, rauhallinen maalaistaloidylli: Saiman tupa.

Vehreä pihanurmi, vanha kaivo ja piharakennus. Itse talo on perinteiseen maalaistalotyyliin ja rakkaudella sisustettu. Ulko-ovi aukeaa ulompaan porstuaan josta sisäänkäynti suoraan tupaan. Tupaa hallitsee pitkä pirttipöytä, jossa kahvin juo isommallakin porukalla. Tule nauttimaan maalaistunnelmasta ensi kesänä!

Saiman tuvassa on kaksi kammaria, keittiö, ruokakomero, saunatilat ja wc. Sänkyjä on neljä, mutta lattialle mahtuu useampikin nukkuja makuupussien kanssa. Keittiössä on sähköhella ja -uuni, jääkaappi ja kahvinkeitin sekä ruokailuastiat. Kahviastiat  löytyy jopa 30 hengelle. Talossa on sähkölämmitys, mutta tuvan leivinuuni ja puuhella ovat halutessa käytettävissä. Sauna lämpiää puulla, jota löytyy pihan ulkorakennuksesta. Saunan pesuhuoneessa on suihku. Mökkiin on tehty pieniä korjauksia keväällä 2017, mm. kuisti on kunnostettu.

Ympäristö on harjumaisemaa, mukavia maastokävelypolkuja risteilee lähitienoilla. Rantaan on matkaa noin 300 m. Hallin taajama sijaitsee noin 3 kilometrin päässä. Kylässä on muutama ruokakauppa sekä ravintola. Kylän keskustassa on Draken-hävittäjä pylvään nokassa.

Saiman tuvan vuokrauksesta kiinnostuneille

Mökkiä vuokrataan ainoastaan viikkovuokrauksella. Vuokra-aika alkaa maanantaina kello 14.00 ja päättyy sunnuntaina kello 18.00. Hinta jäsenille on 190€/ viikko.
Lisätietoja ja vuokraukset arkisin kello 9-14 Harriet Sirén, Suomen Sydänliitto ry, puhelin (09) 75275266 tai sähköposti  harriet.siren@sydanliitto.fi

Muuta huomioitavaa:
  • Liinavaatteet on tuotava itse mukanaan.
  • Jokainen vuokraaja hoitaa siivouksen itse. Talo on jätettävä siivottuna seuraavalle vuokraajalle.
  • Kaappeihin ei saa jättää ruoka-aineita.
Kohderyhmät Jäsenet