Sydänystävä mukaan jäsenhankintakampanja

Tuo Sydänystäväsi mukaan sydänyhteisöntoimintaan!

Tuo sydänystäväsi mukaan!

Vuonna 2015 aloitettu jäsenhankintakampanja jatkuu vuonna 2017. Kampanjaan osallistut houkuttelemalla ystäväsi, sukulaisesi, naapurin tai muun sydänystävän mukaan toimintaan. Saat jokaisesta ilmoittamastasi uudesta jäsenestä jäsenhankintapisteitä, joilla voit valita haluamasi lahjan. Jäsenhankintalahjat ja niihin vaadittavat pistemäärät sekä kampanjan säännöt löytyvät täältä ja jäsenetulehtisestä joka postitettu Sydän-lehden nro 1välissä kaikille jäsenille.

Pyydä ystävääsi täyttämään verkkosivuilla jäseneksi liittymislomake. Liittymisen yhteydessä uuden jäsenen tulisi ilmoittaa omien tietojensa lisäksi sinut jäsenhankkijana. Tähän hän tarvitsee etu- ja sukunimesi sekä jäsennumerosi.

Kampanjan säännöt

Jäsenhankkijan pitää olla Suomen Sydänliiton jäsen. Kampanjaan voi osallistu vain ilmoittamalla uuden jäsenen kampanjasivuilla olevalla sähköisellä lomakkeella, jäsenyysesitteessä olevalla liittymislomakkeella tai puhelimitse Suomen Sydänliiton jäsenpalveluun. Kilpailuissa, messuilla tai vastaavissa yleisötapahtumissa hankitut jäsenyydet eivät oikeuta jäsenhankintalahjoihin. Suomen Sydänliiton tai jäsenjärjestöiden henkilökunta ei voi osallistua kampanjaan.

Jäsenhankintapisteitä kertyy siten, että yksi jäsen vastaa yhtä pistettä. Jäsenhankintapisteitä kerryttävät jäsenyyslajit ovat varsinainen jäsenyys ja toisen maksama jäsenyys. Kannattajajäsenyydet eivät oikeuta jäsenhankintapisteisiin. Uudella jäsenellä voi olla vain yksi jäsenhankkija. Pisteet kertyvät jäsenhankkijalle, kun uusi jäsen on maksanut jäsenmaksunsa. Kampanja alkaa 1.1.2017 ja on voimassa toistaiseksi. Ennen 30.9.2017 liittyneet jäsenet kerryttävät jäsenhankintapisteitä. Maksimipistemäärä on 5 pistettä/vuosi. Pisteitä ei voi siirtää seuraavalle vuodelle, käyttämättömät jäsenhankintapisteet nollataan vuoden vaihteessa.

Lahjat lähetetään kerran kuukaudessa. Lahjat määräytyvät siten että 1 piste oikeuttaa pronssitason lahjoihin, 3 pistettä hopeatason lahjoihin ja 5 pistettä kultatason lahjoihin.

Vuoden 2017 jäsenhankintalahjat

Pronssitaso: Sydänystävä-sukat (arvo 12€ )
Hopeataso: Pyyheliina (arvo 24€)
Kultataso: Sydänkorvakorut tai Sydänkalvosinnapit (arvo 69€)

Pisteiden tiedustelu ja lahjojen tilaaminen

Voit tiedustella jäsenhankintapisteistäsi sekä tilata pistemäärääsi vastaavan lahjan Sydänliiton jäsenpalvelusta puh: (09) 7527 521 tai jasenpalvelu@sydanliitto.fi. Lahjoja ei lähetetä automaattisesti. Kun jäsenhankintalahja on tilattu, sitä ei voi enää muuttaa tai peruuttaa. Suomen Sydänliitto varaa oikeuden muuttaa jäsenhankintalahjan vastaavan arvoiseen toiseen tuotteeseen. Suomen Sydänliitto varaa oikeuden muuttaa kampanjasääntöjä.