Viking Linen edut

Lukemattomia elämyksiä jokaisella lähdöllä. Tulosta jopa 50 %:n alennukseen oikeuttava etukuponkisi jäsenetusivuilta: vikingline.fi/edut/sydanliitto

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat edut käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä

Hyvää kesää Viking Linella!

Katso edulliset matkavaihtoehdot Viking Linen jäsenetusivuilta.

Lavis-lavatanssijumppa Viking Gracella

Risteile merelle kuntoilemaan syksyn hauskimman jumpan merkeissä! Lavis-lavatanssijumpassa kohotetaan sykettä lavatansseista tutun musiikin tahtiin. Lavis-lavatanssijumppaa on luvassa syyskaudella 1–2 kertaa kuussa, ja se tempaa iloisesti mukaansa mm. valssin, humpan, salsan, tangon ja jenkan askelin. Pakkaa mukaan hikipyyhe, vesipullo ja hyvät kengät – ja tanssi Viking Gracelle Turkuun. Katso päivät täältä.

K50-festariristeily Viking Gracella 1.11

Tervetuloa mukaan yli 50-vuotiaiden omalle Vuorokauden risteilylle! Laivan viihteestä vastaa Suomen sinivalkoinen ääni Katri Helena. Paluupäivän ohjelmassa on K50-messut, joilla on 45 näytteilleasettajaa ja tietoiskuja mm. hyvinvoinnista, terveydestä, kulttuurista ja matkailusta. Tutustu risteilyyn täältä.

Syksyllä yhdistyksen kanssa Tallinnaan

Päiväkokoustarjous 29,00 / henkilö, kun pidätte kokouksen paluumatkalla! Varatkaa paikkanne ajoissa.

Lisätiedot, varaukset ja tuotetunnukset: www.vikingline.fi/edut/sydanliitto.

Puhelimitse numerosta: 0600 41577 (1,75 € / vastattu puhelu + pvm/mpm) tai omasta matkatoimistostasi, palvelumaksu lisätään (ei internetin kautta maksettavista matkoista).

www.vikingline.fi

Kohderyhmät Jäsenet