Kylpylähotelli Kuntorannan edut

Jäsenetuna saat 10-50 % alennuksen normaalihintaisista majoituksista kylpylähotelli Kuntorannassa. Kestoetuna Järjestölomat 2017 sekä lisäksi vaihtuvat ClubKuntoranta lomatarjoukset.

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat edut käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä

Virkistystäräys - omatoiminen liikuntaloma 2 vrk (voimassa 1.6.-31.12.2017)
Hinta alkaen 99 € / hlö / 2hh

Sisältää majoituksen 2hh:n huonessa, 2 x aamiainen ja päivällinen,  kuntosalin ja  kylpylän käyttö aukioloaikoina.

Rytmiä elämään 24–27.08.2017 Kylpylähotelli Kuntorannassa Varkaudessa

3 vrk puolihoidolla, hinta 240 €/hlö/2 hh

Varaukset ja tiedustelut SRMY ry, p. 045-133 4670

Ohjelma:

Torstaina 24.8 mm. tervetulosoitot ja kirjautuminen hotelliin, ohjelman esittely ja rannekkeiden jako, tervetulopäivällinen rytmissä, Gospel-kuoron konsertti ja avajaisiltamat

Perjantaina 25.8. mm. Ohjattu aamulenkki ja ohjattu kylpyläjumppa (vapaaehtoiset ja vaihtoehtoiset), aamiainen rytmissä, sekaan huumoria isolla lusikalla, terveysaiheinen luento ja keskustelu (tarkempi aihe ja alustaja selviää myöhemmin), yhteislaulua ja elävä karaoke, tietokilpailu, ulkoilua ja musiikkia, vaihtoehtona halukkaille käynti Mekaanisen musiikin museossa (lisähinta 10 €/hlö), päivällinen rytmissä, Warkauden Ukuleleorkesterin konsertti, tanssit: tangokuningatarkilpailun finalisti Kirsi Ukkonen & HUMMERIT sekä Hurjat Pelimannit.

Lauantaina 26.8. mm. ohjattu aamu lenkki ja ohjattu kylpyläjumppa (vapaaehtoiset ja vaihtoehtoiset), Aamiainen rytmissä, sekaan huumoria lapiolla, terveysaiheinen luento ja keskustelu (aihe ja alustaja tarkentuu myöhemmin), yhteislaulua ja elävä karaoke, tangokonsertti, päivällinen rytmissä sekä tanssit, jolloin tautonta musiikkia tarjoavat Tanssiorkesteri ROSELET mukanaan Kultaisen Harmonikan voittaja Seija Ylikärppä. Tauoilla One Man Band.

Sunnuntaina 27.8. mm. ohjattu aamulenkki ja ohjattu kylpyläjumppa (vapaaehtoiset ja vaihtoehtoiset), aamiainen rytmissä, sekaan huumoria, päätöstilaisuus, kilpailupalkintojen jako, loppusoitot. Kotimatka alkaa.

Teatteripaketti

aamiaisella  alk. 65 € / hlö / 2hh ( kaikille sama hinta ) ja puolihoidolla alk. 77 € / hlö / 2hh ( kaikille sama hinta )

Hinta sisältää yhden yön majoituksen 2hh, hyvän olon aamiaisen, teatterilipun Varkauden Teatteriin sekä kylpylän ja kuntosalin käytön aukioloaikoina. Katso ohjelmisto: www.varkaudenteatteri.fi

Muista myös nämä järjestöedut:

Järjestön kokous- ja virkistyspaketti 1 vrk
Hinta alk. 66 €/hlö/2hh
Sisältää:

• Kokoustilan ja -välineet
  • Kahvi suolaisella tai makealla ravintola Aikamiehessä
  • Päivällinen klo 16.30-18.00
  • Allasbileet kynttilänvalossa klo 18.00-20.00 (perjantai tai lauantai)
  • Orkesteri- tai karaoketanssit ravintolassa
  • Aamupala
  • Huoneiden luovutus klo 14.00 (sunnuntaisin)
  • Voimassa 31.12.2017 saakka pe-la tai la-su
  • Pois lukien juhlapyhiä
  • Kokoustilan ja jos tilaa niin muitakin tiloja tarvittaessa.

Järjestölomat 2017

• Puolihoidolla 2 vrk, alk. 119 € / hlö / 2hh
  • Puolihoidolla 3 vrk, alk. 159 € / hlö / 2hh
  • Aamiaisella    5 vrk, alk: 189 € / hlö / 2hh

Kausilomat 2017 aamiasella

• 5 vrk alk. 189 € /hlö / 2hh
  • 5 vrk perhehuoneessa (2 aikuista ja 2 lasta, 4-17v) alk. 399 € / huone

Muista myös tuetut lomat Kuntorannassa!

Kylpylähotelli Kuntorannassa järjestetään STEA:n (Sosiaali- ja terveysministeriön avustusjärjestö) Veikkausvoittovaroin tukemia lomia. Tukilomat haetaan ja myönnetään lomajärjestöjen kautta, STEA:n antamien ohjeiden mukaan (sosiaalisin ja taloudellisin perustein), joten kyse ei ole jäsenedusta. Tutustu haettaviin lomiin.
HUOM! tuettuista lomista lisätietoja kustakin lomajärjestöstä.

Kohderyhmät Jäsenet