Toukokuussa alkaa iso varainhankintakampanja

9.5.2017

TIEDOKSI Toukokuussa aloitamme sydänyhteisössä ison varainhankintakampanjan: ”Se voi tapahtua kenelle tahansa”

Kampanjan tavoitteena on pysäyttää ihmiset miettimään sydänsairauksien yleisyyttä sekä lisätä tietoa millainen elinkumppani sydänsairaus voi todella olla.
Kampanja tuo myös yleisölle tietoa Sydänjärjestöjen osuudesta sairastuneiden tukemisessa ja kuntoutuksessa sekä sydänsairauksien ennaltaehkäisyssä.

Lähetämme kampanjaan liittyen suoramarkkinointipostituksen valitulle kohderyhmälle 26.5.2017. Antamansa lahjoituksen avulla kampanjaan osallistuvat tukevat sydänsairaiden kuntoutumista ja sydänterveyden edistämistyötä SuomessaOsa kampanjan tuotoista käytetään synnynnäisesti sydänvikaisten lasten ja -aikuisten leiri- ja kuntoutustoimintaan.

Kampanja tulee näkymään myös sekä verkossa että eri lehdissä

mm. Sydänlapset ja -aikuiset lehdessä (5.5.), Sydän-lehdessä (15.5.), Östrä ja Västra (19.5.) sekä HBL (21.5.)

Verkossa kampanjaan voi tustustua www.kenelletahansa.fi sivustolla. Sivut aukeavat 15.5.2017.

Some-kampanja aloitamme 21.5.2017. Kampanja tulee näkymään sekä Facebookissa että Instagramissa kesäkuun loppuun saakka.
Toivomme, että kampanja saa paljon näkyyttä myös sydänyhteisössä, joten kannustamme kaikkia jakamaan viestiä ja tietoa kampanjasta omalla lähipiirille.

Lisätietoja kampanjasta:

Sydänliitossa Outi Kontkanen outi.kontkanen@sydanliitto.fi sekä Sydänlasten ja aikuisten osalta Katja Laine, katja.laine@sydanlapsetjaaikuiset.fi

Kohderyhmät Yhdistystoimijat