Senioritanssi tutuksi maksutta

15.5.2017

KOULUTUS

Hyödynnä Voimaa vanhuuteen -kumppanijärjestön (Sydänliitto) etuus ja innostu senioritanssista maksuttomassa koulutuksessa!

Voimaa vanhuuteen  -ohjelma tarjoaa kaksi maksutonta osallistujapaikkaa. Jos saat kuulla ilmoittautumisen yhteydessä, että maksuttomat koulutuspaikat ovat loppuneet, niin ota yhteys annukka.alapappila@sydanliitto.fi tai 040 5029091.

Kumppanijärjestöjen toiveesta Ikäinstituutti järjestää syksyllä 2017 kaksi Senioritanssin Starttia: Oulussa 30.9. ja Helsingissä 21.10.

Senioritanssin Startti syksyllä 2017

Aika ja paikka:

Lauantai 30.9. Oulu, Palolaitoksen liikuntatila, os. Pikkukankaantie 2.

Lauantai 21.10. Helsinki (paikka varmentuu myöhemmin)

Senioritanssi on erinomaista terveysliikuntaa, joka lisää hyvinvointia ja liikkumisen keveyttä. Monipuoli-nen musiikki ja helposti omaksuttavat askelsarjat auttavat löytämään tanssin ilon. Kouluttajana toimii Ikäinstituutin senioritanssin aluekouluttaja Anneli Makkonen.

Koulutuspäivänä

- opitaan tanssimaan senioritanssin istuma- ja seisomatansseja. Kurssi ei edellytä aikaisempaa tanssiko-kemusta ja soveltuu erinomaisesti henkilöille, jotka haluavat tutustua lajiin tarkemmin ja/tai kokeilla lajia ennen osallistumista senioritanssin peruskurssille

Koulutus on tarkoitettu Ikäinstituutin Voimaa vanhuuteen kumppanijärjestöille sekä niiden jäsenyhdistysten toimijoille. Ikäinstituutti tarjoaa jokaiselle kumppanijärjestölle kaksi maksutonta koulutuspaikkaa.

Jos olet kiinnostunut Senioritanssin Startista, lähetä sitova ilmoittautuminen kohdassa Ilmoittautuminen. Voit ilmoittautua joko Oulussa tai Helsingissä järjestettävään koulutukseen. Kurssipäivien sisältö on sama. Ikäinstituutti pyrkii järjestämään lisäkoulutuksia, jos kaikki halukkaat eivät mahdu näille kursseille mukaan.

Lauantai klo 9.00 – 16.00

9.00 Tervetuloa! Ilmoittautuminen ja tulokahvi

9.30 Senioritanssimateriaalin esittely

10.00 Tanssien harjoittelua