A-lehdet Oy:n edut

Sydänliiton jäsenenä voit tilata etuhintaan valittuja aikakausilehtiä. Vuonna 2017 lehdet ovat Apu ja Eeva. Jäsenetuhintaetu koskee vain uusia tilauksia.

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat edut käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä

Lehti Numeroa Hinta Tilaukset Tilauskoodi Etu
Apu-lehti 52 3 x 34,83€ eli yht.104,50€
norm. 209 €
www.apu.fi/tilaus pu7ap421 alennus -50 %
Eeva 12 2x23,25€ eli yht. 46,50€
norm. 93 €
www.eeva.fi/tilaus pu7ev421 alennus -50 %

Uutta! Suur-Apu kerran kuussa

Suomen 100-vuotisjuhlan kunniaksi Apu tarjoaa lukijoilleen vuonna 2017 kerran kuukaudessa Suur-Avun, jossa on Avun laadukkaan perussisällön lisäksi 24 sivua enemmän asiaa päivänpolttavista aiheista. Apu tarjoaa viikosta toiseen ajankohtaista asiaa, ajanvietettä ja hyötyä sopivassa suhteessa. Joka numerosta löytyy terveyttä ja ruokaa. Matkajuttuja ja raha-asioita käsittelemme vähintään kerran kuussa.

Eeva - aito ja lämmin!

Eeva on naistenlehtien kiistaton klassikko. Sen tunnusmerkkejä ovat täyteläinen sisältö, tunteita herättävät henkilöjutut ja loistelias ulkoasu. Eeva on naisellinen, houkutteleva ja selkeä. Eevassa on aitoja ihmisiä, elettyä elämää, tunteita, oivalluksia, nostalgiaa ja unelmia. Kerrassaan nautinnollisia juttuja, joista syntyy mahtavia lukuhetkiä! Eeva on Suomen arvostetuin naistenlehti.

Saat tilaamasi lehden myös digilehtenä

Jatkuvan tilauksen etuna saat lehtesi luettavaksi myös selaimella, tabletilla ja mobiilissa maksuttomasti. Saat myös lehden digiarkiston käyttöösi. Ilmoita sähköpostiosoitteesi tilauksesi yhteydessä niin saat lahjakoodin ja lisäohjeet suoraan sähköpostiisi.

Tilausehdot

Jäsenetuhinta koskee vain uusia tilauksia. Tutustumistarjous on voimassa kotimaassa uusille tilaajille 31.12.2017 asti. Voimassa olevaa tilausta ei voi vaihtaa alennustilaukseen eikä alennustilausta käyttää voimassaolevan tilauksen jatkoksi.

A-lehtien jatkuva tilaus on tavallista reilumpi: saat jokaisen jakson alkamisesta tiedon 1 kk ennen, jotta voit rauhassa päättää jatkosta. Tilaus jatkuu, kunnes toisin päätät. Jatkuva tilaus laskutetaan kulloinkin voimassa olevaan hintaan. Hinnat sisältävät arvonlisäverolain mukaisen arvonlisäveron. Tilauksesi ollessa voimassa sinulla on jatkuva voittomahdollisuus A-lehdet Oy:n Suurarvonnassa ja saat siitä myös K-Plussa-pisteitä. Osallistujan nimi- ja osoitetietoja voidaan käyttää ja luovuttaa markkinointiin henkilötietolain mukaisesti. Lisätiedot: www.a-lehdet.fi /asiakaspalvelu/rekisteriseloste tai A-lehdet Oy, Risto Rytin tie 33, 00081 A-lehdet.

Voit tilata lehden puhelimitse A-lehtien asiakaspalvelusta (09) 7596 600 (ma - pe klo 8 - 16.30). Mainitse tilatessa lehtikohtainen etukooodi.

Kohderyhmät Jäsenet